onsdag 3. februar 2010

Jeg fikk utfordringen å fortelle 7 ting om meg selv fra den nydelige bloggen fine ting og sjokolade.



Jeg har akkurat fått nye briller. Mine aller første briller. De er kule. Det er litt skremmende å innSE at jeg faktisk ikke har klart å lese trafikkskilt før. hmm..

Jeg har laget min egen farge som man kan få kjøpt i malingsform hos kulør når de starter opp i begynnelsen av februar. Jeg har gitt den navn også.

Jeg har en enorm svakhet for tab-extra og smågodt.

Jeg elsker cowboyer og indianere. Jeg har bodd to år i Oklahoma, hvor jeg gikk på skole med ekte indianere og cowboyer, med ekte cowboyhatter og ekte svart langt hår og indianer cape. Det var veldig spesielt. Der var det også ekte cheerleadere og fotballgutter. De var selvfølgelig sammen med hverandre og var de mest populære på skolen. Veldig spesielt og komisk. Herlighet det var som en film.

Jeg har verdens morsomste mann og ler meg ihjel hver dag.

Jeg elsker krabbefiskeprogramet deadliest catch på discovery( tror jeg det er). Jeg forstår egentlig ikke helt selv hva det er med denne serien som fenger meg, men jeg blir allikevel helt revet med, på mystisk vis. Det er så spennende å se hvor mye krabbe de får i de forskjellige teinene.

Jeg har bursdag på samme dag som kongen.


Jeg sender utfordringen videre til min nydelige, kjære venn gjennom all tid, Christine, som har bloggen Kvinnse.

16 kommentarer:

Marieinwonderland sa...

Hey, da har vi bursdag på samme dag:) Jeg pleier å si at de flagger for meg og kongen!

Bo med Lena sa...

HA HA...det krabbeprogrammet pleier jeg å se på også:)) Ufattelig, men spennende.

Jeg har bursdag på samme dag som dronningen...og USA. Er det ikke deilige å bli flagget for?!

Marieinwonderland sa...

Hei du!
Det er moren min som syr klærne i nettbutikken. Jeg driver mer med den tekniske biten av nettbutikken og fotografering og slikt. I tillegg kommer jeg med ideer til nye produkter og sammensetning av farger, mønstre og slikt:) Vi utfyller hverandre kan du si!

mi-rachel sa...

smågodt og tab xtra er en hit her og. må smile av ditt lille amerikaopphold;)

Haust sa...

Å, for ein fin illustrasjon du har brukt i dette innlegget!

Ha ein fortsatt fin kveld! :)

mi-rachel sa...

har alltid likt tab.
den er litt daffere enn pepsi max.
og det er det som er så godt!

christin sa...

så fint at du tok utfordringen! veldig morsomt med det krabbeprogrammet :) må innrømme at jeg har vært innom det selv både en og to ganger, men etter at vi fikk get-boks med opptaksfunksjon (som er helt genialt) har tv-vanene mine endret seg litt. mer planlagt titting kan du si.. favoritten nå er big bang theory, fantastiske morsomme og nerdete gutter! kanskje vi løper på hverandre på lucky lips en dag, det er jo det beste smågodtstedet for fans som oss i denne byen! den stripete posen blir raskt full der inne for å si det sånn.. kanskje jeg må dit i helgen. ha det fint!!

Tussi sa...

Så morsomt du skriver :)
Enig med deg vedr. det krabbeprogrammet. Fangst under særs vanskelige forhold...

Anniken Zahl sa...

Denne var orginal... morsom!
her i huset er den Mannen som er hekta på krabbefangst- men jeg titter vel litt jeg også, siden jeg vet veldig godt hav dere snakker om! :)

Ingrid_blafre sa...

Du er skjønn :-)

Sanne sa...

har gitt deg en award :)

Janne sa...

Haha;) Herlig blogg du har her da, lekker farge du har kommet med.

Fiiin søndag til deg..

Klem fra Janne

Anonym sa...

Hehe, jeg ler. Egen farge?!!!? Så kult!
7 ting jeg vet om deg:
Du er så søt at man blir glad bare av å se på deg, og da er det litt dumt når det ikke er så ofte man får mulighet til det.
Du er flink å tegne, nesten like flink som din morsomme mann, og syr finfine kjoler, ja, du er flinkere enn mannen din til å sy. Såvidt meg bekjent.
Du skriver deilige blogger, som jeg endelig får lov til å kommentere, og ikke bare like i smug.
Du gråter litt når du ser gamle folk fordi hjertet ditt er like varmt som de fine fargene du elsker.
Du finner stadig kul, sær musikk som du lytter til med entusiasme.
Du har verdens herligste bror.
Du flytter snart tilbake til røttene. Håper jeg; )
Smask.

Love Peace Pionies sa...

morro lesning:)
god uke til deg!!
klem

Ludoland sa...

hehe søte anonyme deg. Du er så fin! Jeg savner deg.
Veldig koselig bildet av snuppelura i hytteland jeg fikk. Det var en riktig fin hytte, så ut som om at den hadde alt den trengte.

Brigg sa...

så kjekt å lese om deg! Spennende med den skolen i o store amerika! Og deadliest catch har jeg også vært hekta på!! Utrolig spennende. Har du hørt han ene snakke norsk? veldig rart.. Nå er jeg hekta på mat-programmene og bondu beach. Litt synd det går samtidig.

Fint innlegg som fikk meg til å smile. Og fine ord fra en fin anonym:-) Ha en god søndag!