tirsdag 26. oktober 2010





Fargeglad sydag.

14 kommentarer:

Inger Johanne sa...

Ser ut som ein fin dag! Kos deg! Og gratulerer forresten med Snork-cd'en! Har ikkje høyrt den ennå, men gler meg!

christin sa...

det er viktig å ta vare på fargene når vi går mot mørkere tider :) ha en deilig dag!

christin sa...

så gøy det var akkurat du som vant! man kan jo male mange meter med 5000 kroner :) jeg gleder meg til å se resulatet!

micano sa...

Morsomme bilder. Lur nålepute ;-)

Marit sa...

Har ikke vært inne hos deg før, men hit kommer jeg tilbake. Liker bildene, stilen og fargene.

mi-rachel sa...

digg bilder!
til å bli glad av!

Ingrid_blafre sa...

Spennende, spennende, spennende!

Nina B. sa...

Herlige farger!
Spritet opp min regntunge onsdag iallefall ☺
Spennende med CD'en, den må jo nesten prøves ut (selv om ungene begynner å bli store...)!

Ha en fargerik dag videre!
Hilsen Nina

makiato sa...

ser inspirerande ut!

Fru Fjeldhammer sa...

Skulle ønske jeg kunne sy jeg...

Ha en flott helg!
klem

Anniken Zahl sa...

Hærlig!! Gleder meg til å se resultatene!! Såå flink at!!

Kvinnse sa...

Lurer på hva du driver og syr!!
Du har forresten fått en award av meg om du vil sjekke den ut :o)

Hanne sa...

En award til deg fra meg på bloggen min. Helt frivillig om du gjøre noe med det:) God søndag!

mette sa...

åh det var noen glade deilige farger. var så kosli å være sammen med dere i helga. dere er noen fine folk alle 3. låvju.