tirsdag 24. november 2009

Gratulerer med dagen mamma.

I dag fyller min kjære kjære mor 60 år. Mamma er verdens beste. Hun er en vis, sterk og flott dame. Mitt forbildet på mange mange områder. klisje ja, men sant! Mamma har den beste latteren, setter hun i gang med den er det vanskelig å ikke henge seg på. Jeg er utrolig fantastisk glad i deg mamma. Gratulerer med dagen.
I dag nyter hun dagen med solbriller og solkrem på i syden sammen med pappa. Heldigen de. Vi skal gjøre litt stas på henne når de kommer hjem derifra.
Jeg måtte bare slenge med dette bildet også. Dette er et av mine favoritter. Det er av mamma og pappa på en av sine første av veldig mange turer til Usa, tror de er i San Francisco. Jeg elsker klærne, fotoveska og kjærligheten..... Ha en strålende dag mamma!

3 kommentarer:

Kvinnse sa...

ååå så koselig!! :o)
Hun er virkelig verdt en feiring!!
Gleder meg til mandag :o))))

Tussi sa...

Fantastisk og nostalgisk bilde!!

Trebarnsmamma, datter og kone- som fortjener en prinsessekrone! sa...

Å ja, du beskriver henne akkurat sånn jeg ville sagt selv! Du har en fantastisk mamma!! Hurra for henne!! :)