onsdag 18. november 2009

Marko, sjørøveren og cowboyen




En pirat lege
Lille gutten min begynner å bli så stor. Min bittelille baby forsvinner, selvfølgelig til fordel for verdens deiligste barn. Men det er litt rart og bittelitt trist at baby Marko blir borte, på en måte. Men sånn må det jo være og glad er jeg selvfølgelig mest for det. Han blir jo bare kulere og gøyere for hver dag som går. Nå reiser han seg over alt, ikke helt stødig, så han daler i bakken av og til. Men han får bittelitt mer fotfeste for hver gang. Noen veldig skritt langs med puffen har han også begitt seg ut på. Hjelp jeg klarer nesten ikke ta øynene fra han, men han lærer jo om tyngdekraften da. huff.
Her koser han seg med lekene faren og søsknene lekte med da de var små. playmobil er kult! Marko synes forøvrig sitt eget speilbilde er kulere foreløpig.

7 kommentarer:

dronningmia sa...

Playmo er kult! Broren min og jeg lekte mye med indianerplaymo under stuebordet til mamma. Gode minner! Hadde playmo-høns også, hehe. Det var tider det! Så gøy at playmoen til mannen din ble tatt vare på! Veldig fin gutt dere har.

Frk. Fosli sa...

Åh, det er en herlig tid! Jeg hadde en periode der jeg nesten sørget over at den korte babytiden tok slutt så altfor fort, men nå er det så mye morsomt og spennende som skjer - og i dag kan jeg ikke tenke meg en mer herlig alder enn 13 måneder og 16 dager, liksom :) Og i morgen er det 13 måneder og 17 dager som er den store lykken. Det er bare å henge med, og å nyte tiden!

Forøvrig liker jeg bloggen din kjempegodt :)

Tussi sa...

Så fint at dere vet å kose dere nå, og artig med de "gamle" lekene.
Lykke til videre, og hils det lille gullet :-)

Kvinnse sa...

oioioi.. reiser han seg opp allerede. ååå.. det går sååå fort... jeg synes det er litt trist jeg. vil ha minste jenta liten lengre ;o).
Mi aker seg som bare det og prøver å komme på knærne av og til. Men reiser seg ikke enda. godt er det :o) Fikk du meld min om neste onsdag? eller mulignes mandag? Dra på shopping? juleshopping :o)

Ninas Drops sa...

Herlige Playmobil-bilder..
Hør på Frk Fosli...hver alder sin sjarm..helt klart. Moro med barn ihvertfall.
Klem
Drops

mi-rachel sa...

marko høres ut som en kul gutt.
og playmobil er jo bare så kjekt.

Portofritt sa...

Playmo er absolutt en klassiker! Utfordring til deg fra meg på min blogg;) God helg!